הכניסה לאתר מותנית בגיל 18 +

11 סוגי פטישיזם שיהממו, יעוררו או ידליקו אתכם

עולם הפטישיזם עצום ומגוון, עם אינספור העדפות ייחודיות ומרתקות. סוגי פטישיזם מסוימים עשויים להיראות יוצאי דופן או אפילו מוזרים למי שלא חקר את התחום, אבל הם מייצגים את הספקטרום העשיר של התשוקה האנושית. אספנו עבורכם 10 סוגי פטישיזם מיוחדים שעשויים לרתק או להמם אתכם, אבל לפני שנתחיל, זכרו, לכל אחד יש את המוזרויות שלו, וכל אחד ואחת צריכים להרגיש בנוח עם מי שהם ולאמץ את מה שגורם להרגיש חיים.

4 סוגי פטישיזם שיהממו או יעוררו אתכם

אובייקטופיליה

תארו לעצמכם שאתם נמשכים בלהט אל חפצים דוממים. אובייקטופילים מוצאים קשרים רגשיים ופיזיים עמוקים עם חפצים כמו גשרים, מכוניות או אפילו מבנים. עבור אנשים אלה, חפצים יכולים להיות אהובים כמו אנשים, והם מפתחים אליהם רגשות עמוקים. מקרה מפורסם אחד כולל אישה שוודית בשם איה ריטה ברלינר-מאוור, שנישאה לחומת ברלין אי שם בשנות ה-  70, ואף אימצה את שמה של מושא אהבתה עשוית הלבנים.

מכנופיליה

לאנשים מסוימים יש משיכה חזקה למכונות, במיוחד לכלי רכב כמו מכוניות, אופנועים או אפילו מטוסים. חובבי המכונות חשים לעתים קרובות חיבה וגירוי עמוקים מהקווים המלוטשים והמנועים החזקים של המכונות האהובות עליהם. אחד מהם הוא אדוארד סמית', שצולם לסרט תיעודי, העוסק בתשוקה שלו למכוניות.

ספלשינג (splashing)

עבור אנשים מסוימים אוכל הוא יותר מסתם מזון. חובבי הספלשינג מוצאים הנאה בלכסות את עצמם או אחרים במאכלים שונים, מפשטידות ועד רוטב שוקולד. התחושה והבלגן של החוויה הם המפתח להנאתם.

פורמיקופיליה

עבור חלק מהאנשים, תחושת החרקים הזוחלים על עורם אינה רק נסבלת, אלא מעוררת מאוד. פורמיקופילים שואבים הנאה מתחושת נמלים, חיפושיות או יצורים קטנים אחרים הנעים על פני גופם.

6 סוגי פטישיזם נפוצים יותר שעשויים להדליק אתכם

מעבר לפטישים היותר יוצאי דופן, ישנם מספר סוגי פטישיזם נפוצים יותר. האמת, פטישים אלה זוכים להכרה רחבה יותר, ולעתים קרובות יש להם קהילות גדולות ותומכות ברחבי העולם.

פטישיזם לעור

פטישיזם לעור כולל משיכה חזקה לבגדי עור ואביזרים. המרקם, הריח והמראה של העור יכולים להיות מעוררים להפליא עבור אלה עם הפטיש הזה. חובבי עור נהנים לרוב מהדינמיקה הכוחנית ומהאסתטיקה המחוספסת הקשורה ללבוש עור, כגון ז'קטים, מגפיים ורתמות.

פטישיזם להלבשה תחתונה

פטישיזם להלבשה תחתונה הוא אחד הפטישים הכי מיינסטרים והמקובלים ביותר. זה כרוך במשיכה לפריטים כמו חזיות, תחתונים, גרביים וחגורות ביריות. הפיתוי של הלבשה תחתונה טמון ביכולת שלה להדגיש את הגוף וליצור אווירה של מסתורין ופיתוי.

Bondage פטישיזם (שעבוד)

פטישיזם מסוג זה לעתים קרובות נכלל בסצנת ה- BDSM (שיעבוד, משמעת, סדיזם ומזוכיזם), והוא כרוך בשימוש במעצורים כגון חבלים, אזיקים ושרשראות. הפעולה של להיות קשור או לכבול מישהו אחר יכולה להגביר את התחושות וליצור תחושה עמוקה של אמון, אינטימיות ועונג.

פטישיזם של משחק תפקידים

פטישיזם של משחק תפקידים כרוך בהפעלת פנטזיות או תרחישים ספציפיים, לעתים קרובות עם תלבושות ואביזרים. נושאים נפוצים של משחקי תפקידים כוללים רופאה/מטופל, מורה/תלמידה, תפקידים היסטוריים או פנטסטיות שונות. פטיש זה מאפשר לאנשים לחקור זהויות שונות ודינמיקה כוחנית בצורה בטוחה ובהסכמה.

תחת הפטיש הזה נכלל פטישיזם לתלבושת אחידה הכרוך במשיכה לאנשים הלובשים מדים ספציפיים, כמו אלה של שוטרים, אחיות או אנשי צבא. הסמכות, המשמעת והתפקיד הספציפי הקשורים למדים יכולים להיות חלק משמעותי מהמשיכה של הפטיש.

פטישיזם להנעלה

פטישיזם להנעלה כולל משיכה לנעליים, מגפיים וסוגים אחרים של הנעלה. פטיש זה יכול לכלול אהבה לסגנונות ספציפיים, כמו נעלי עקב, או החומרים מהם הם עשויים, כמו עור או לטקס. המראה, הריח והתחושה של ההנעלה יכולים להיות מעוררים להפליא עבור אלה עם הפטיש הזה.

פטישיזם לפירסינג וקעקועים

משיכה לסממני גוף כמו פירסינג וקעקועים היא פטיש נפוץ נוסף. האופי האמנותי והמרדני לעתים קרובות של קעקועים ופירסינג יכול להיות מושך מאוד. עבור חלק, התהליך של קעקוע או פירסינג מרגש ומעורר לא פחות מהתוצאה הסופית.

הפטיש הנפוץ מכולם – פטיש כפות רגליים

לבסוף, הפטיש הנפוץ והמוכר ביותר: פטיש כפות רגליים. אלה עם פטיש כפות רגלים מוצאים את כפות הרגליים אטרקטיביות ופיתוי שאין לעמוד בפניו, בין אם מדובר בהתמקדות בבהונות הרגליים, הקשתות, הסוליות ואפילו ריח הרגליים. פטישיזם רגליים הוא אחד הפטישים הנפוצים ביותר, עם קהילה משמעותית ותוססת שחוגגת את התשוקה הייחודית הזו.

לתשוקה שלכם יש מקום בעולם

לא משנה כמה מוזר או לא שגרתי עשוי להיראות הפטיש שלכם, זכרו שזה חלק ממי שאתם. פטישים הם רק דרך אחת של בני אדם לבטא את רצונותיהם ורגשותיהם המגוונים. אימוץ התשוקות שלכם ללא בושה יכול להוביל לחיים מספקים ואותנטיים יותר. חגגו את המוזרויות שלכם ומצאו שמחה במה שמייחד אתכם. אחרי הכל, העולם הוא מקום עשיר יותר בגלל המגוון שבו, ואין זמן או מקום טובים יותר להיות אתם מבלי להתנצל על כך מאשר אתר LovesFeet.

 

נגישות

הכניסה לאתר מותנית לגיל 18+

לא נוכל לאשר את כניסתך לאתר.

האם יש לך 18?

הכניסה לאתר הינה מגיל 18 +